ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Για τον ασθενή

Διαδικασία εισαγωγής

Ποια είναι η διαδικασία εισαγωγής;

Φτάνοντας στην ΆΝΑΣΣΑ, παρακαλείστε να προσέλθετε στην Υποδοχή – Γραφείο Κίνησης Ασθενών, όπου δηλώνετε τα προσωπικά σας στοιχεία και ενημερώνεστε για τον τιμοκατάλογο της κλινικής, ανάλογα με τη θέση νοσηλείας που επιθυμείτε και τον ασφαλιστικό σας φορέα. Αν είστε ιδιώτης, μπορείτε να πληροφορηθείτε από το Γραφείο Κίνησης Ασθενών το σύνολο των χρημάτων που θα πληρώσετε, ανάλογα, με το είδος της νοσηλείας σας και το χρόνο παραμονής σας. Αναφορικά με την τιμολογιακή πολιτική της κλινικής, ενημερωθείτε, πατώντας εδώ. Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία εισαγωγής, συνοδός της Κλινικής σας συνοδεύει και σας καθοδηγεί στο νοσηλευτικό όροφο ή για την τυχόν διενέργεια προεγχειρητικού ελέγχου.

Τι θα πρέπει να έχω μαζί μου κατά την εισαγωγή στην κλινική;

  • Αστυνομική ταυτότητα
  • Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) και Δ.Ο.Υ.
  • Βιβλιάριο Υγείας και Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ)
  • Εισιτήριο από τον ασφαλιστικό σας φορέα (όπου χρειάζεται)
  • Κάρτα νοσηλείας με τα απαραίτητα στοιχεία που προβλέπει η ιδιωτική σας ασφάλεια καθώς και τον αριθμό συμβολαίου σας
  • τον προσωπικό σας ιατρικό φάκελο, ειδικά στην περίπτωση που έχετε νοσηλευθεί σε άλλη κλινική ή νοσοκομείο ή πάσχετε από κάποιο χρόνιο νόσημα

ΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ

Κατά την εισαγωγή σας στην Κλινική, σας συνιστούμε να μην έχετε μαζί σας ηλεκτρικές συσκευές (ηλεκτρικά πιστολάκια, ξυριστικές μηχανές), πολύτιμα κοσμήματα καθώς και μεγάλα χρηματικά ποσά. Η Kλινική δε φέρει καμία απολύτως ευθύνη για την απώλειά τους. Γι’ αυτό το λόγο σε κάθε απομάκρυνσή σας από το δωμάτιο θα πρέπει να ασφαλίζετε τα προσωπικά σας αντικείμενα.

Νοσηλεία

Η ΆΝΑΣΣΑ προσφέρει διάφορες κατηγορίες δωματίων υψηλών προδιαγραφών που συνδυάζουν υψηλή τεχνολογία, απαράμιλλη αισθητική και σύγχρονη άνεση. Σε όλους τους τύπους δωματίων υπάρχει τηλέφωνο, τηλεόραση και κλιματισμός καθώς και δωρεάν ασύρματο δίκτυο Internet. Παράλληλα, η κάθε κλίνη διαθέτει μια ειδικά σχεδιασμένη κονσόλα, η οποία προσφέρει στον ασθενή σύστημα κλήσης του νοσηλευτικού προσωπικού και ειδικό φωτισμό.

Τι θα πρέπει να έχω μαζί μου κατά τη διάρκεια της νοσηλείας

  • Βιβλιάριο υγείας και ταυτότητα
  • Είδη προσωπικής υγιεινής (όπως οδοντόβουρτσα, οδοντόκρεμα, βούρτσα μαλλιών)
  • Είδη προσωπικής φροντίδας (όπως πιτζάμες, νυχτικά, παντόφλες, πετσέτες)

Τι θα πρέπει να κάνω με τη φαρμακευτική αγωγή που λάμβανα μέχρι σήμερα;
Μετά την εισαγωγή σας στο νοσηλευτικό όροφο και κατά τη λήψη του ιστορικού σας θα πρέπει να ενημερώσετε για τα φάρμακα που παίρνετε και στη συνέχεια να τα παραδώσετε στην υπεύθυνη νοσηλεύτρια του ορόφου για φύλαξη. Δεν πρέπει να φυλάσσετε φάρμακα στο κομοδίνο σας, ούτε να λαμβάνετε άλλα φάρμακα εκτός από αυτά που θα σας χορηγήσει το νοσηλευτικό προσωπικό σε συνεργασία πάντα με τον ιατρό σας. Αποφεύγουμε με αυτό τον τρόπο την πιθανή αλλοίωση της κλινικής σας εικόνας καθώς και την καθυστέρηση της βελτίωσής της. Ενημερώσετε άμεσα τη θεραπευτική σας ομάδα για αλλεργίες που έχετε σε τροφές και φάρμακα.

ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΝΟΣΗΛΕΙΑΣ

  • Παρακαλείσθε να μην απομακρύνεστε από το δωμάτιό σας χωρίς να ενημερώσετε το/τη νοσηλευτή/τρια της κλινικής. Μια αδικαιολόγητη απουσία δημιουργεί προβλήματα στην επίσκεψη των γιατρών, στη διενέργεια των εξετάσεων, στην εκτέλεση της νοσηλείας και στη διανομή του φαγητού.
  • Η καθαριότητα έχει μεγάλη σημασία για την υγιεινή και ασφάλεια και παρακαλούμε όπως σέβεστε και προστατεύετε τον χώρο και τον εξοπλισμό.
  • Το κάπνισμα απαγορεύεται αυστηρά σε όλους τους χώρους της κλινικής (σε αυτούς περιλαμβάνονται και η αίθουσα αναμονής επισκεπτών, οι σκάλες, οι τουαλέτες κ.λπ.) .
  • Δεν επιτρέπονται τα οινοπνευματώδη ποτά ή φαγητά που παρασκευάζονται εκτός κλινικής.
  • Ο θόρυβος αποτελεί ένα από τα σημαντικά προβλήματα στις κλινικές και τα νοσοκομεία. Η κλινική μας εξασφαλίζει ένα ήσυχο περιβάλλον με ουσιαστικό θεραπευτικό ρόλο. Απαραίτητη είναι και η δική σας συμβολή. Διατηρείστε τον ήχο του ραδιοφώνου και της τηλεόρασης σε τέτοιο επίπεδο, ώστε να μην ενοχλούνται οι υπόλοιποι ασθενείς, περιορίστε, όσο το δυνατόν, το επισκεπτήριό σας και διατηρήστε το, όσο μπορείτε, εκτός θαλάμου νοσηλείας.
  • Αν έχετε κινητό τηλέφωνο, παρακαλούμε να το θέτετε εκτός λειτουργίας, τις ώρες κοινής ησυχίας. Η χρήση του κινητού σας τηλεφώνου θα πρέπει να είναι η ελάχιστη δυνατή και αναγκαία.
  • Συμφωνήστε με τους οικείους σας, ώστε ένα άτομο να αποτελεί το σύνδεσμο με το την κλινική, ιδιαίτερα με τη θεραπευτική ομάδα και την ομάδα νοσηλευτικής φροντίδας. Το άτομο αυτό θα πληροφορείται σχετικά με την κατάσταση της υγείας σας και θα φροντίζει για την ενημέρωση όσων εσείς επιθυμείτε. Συγγενείς που επιθυμούν να ενημερωθούν για την πορεία της υγείας των ασθενών τους μπορούν να προσέρχονται καθημερινά την ώρα που έχει καθορίσει η Διεύθυνση της Κλινικής.

 

Θέματα Διατροφής κατά τη Νοσηλεία σας

Ανάλογα με την καθημερινή κατάσταση της υγείας σας ο θεράπων ιατρός σε συνεργασία με την/τον Προϊσταμένη/ο νοσηλεύτρια/τή καθορίζουν τη δίαιτά σας, δίνουν οδηγίες για τη διατροφή σας και την πιθανή ιδιαίτερη διατροφική προετοιμασία σας για ορισμένες εξετάσεις. Οι επισκέπτες σας δε θα πρέπει να σας φέρνουν φαγητά και ποτά. Οι ώρες διανομής των γευμάτων φαίνονται στον πίνακα που ακολουθεί. Παρακαλούμε για την τήρησή τους, για την εύρυθμη διεκπεραίωση διανομής και συλλογής και για τη δική σας ασφάλεια.

  • Αποφεύγετε την παρατεταμένη παραμονή των δίσκων με τα περισσεύματα – υπολείμματα των γευμάτων, διότι περιλαμβάνονται ευπαθή τρόφιμα που απαγορεύεται να καταναλωθούν. Συνεπώς, παρακαλείσθε όπως παραδίδετε το δίσκο στις τραπεζοκόμες, μόλις σας ζητηθεί.
  • Για ευπαθή τρόφιμα, που σερβίρονται σε θερμοκρασίες δωματίου, πρέπει το αργότερο μέσα σε 2 ώρες να καταναλωθούν. Μετά τις 2 ώρες απαγορεύεται να καταναλωθούν ή να ψυχθούν και θα πρέπει να απορρίπτονται.
  • Για να ελέγχονται οι συνθήκες συντήρησης των προϊόντων που σερβίρονται, για τη δική σας ασφάλεια, δεν επιτρέπεται η φύλαξη επιδορπίων στα κομοδίνα και τα συρτάρια ή η μεταφορά τους εκτός των θαλάμων σας.
  • Δεν επιτρέπεται η κατανάλωση φαγητών, που δεν έχουν σερβιριστεί από την κλινική, χωρίς την έγκριση του θεράποντα ιατρού και προϊστάμενου/ης νοσηλευτή/τριας.

Υποστηρικτικές Υπηρεσίες

Γραφείο Υποδοχής – Γραφείο Κίνησης

Είναι υπεύθυνο για όλα τα διαδικαστικά ζητήματα που αφορούν στην εισαγωγή σας στην κλινική καθώς και την έξοδό σας από αυτής καθώς και για τη διαχείριση όλων των οικονομικών ζητημάτων που αφορούν στη νοσηλεία σας.

Γραφείο Διευθύνουσας

Η Διευθύνουσα είναι υπεύθυνη για να καταγράψει τα παράπονά σας και να δώσει λύσεις στα προβλήματά σας, πάντα με σεβασμό στην αξιοπρέπεια και τα δικαιώματά σας, διαφυλάσσοντας την εμπιστευτικότητα και το απόρρητο των παρατηρήσεων. Μπορείτε να επικοινωνείτε απευθείας μαζί της προσωπικά ή στο τηλ 6948081080. Σε όλους τους ορόφους της Κλινικής βρίσκονται κυτία, όπου μπορείτε να τοποθετείτε τα ερωτηματολόγια που συμπληρώνετε σχετικά με τις εντυπώσεις σας από την κλινική και τις υπηρεσίες που σας παρέχονται. Τα ερωτηματολόγια συμπληρώνονται ανώνυμα και δείχνουν την ικανοποίησή σας από τις υπηρεσίες μας, καθώς και τα πιθανά σημεία που χρειάζεται η Κλινική να βελτιωθεί. Στην ΆΝΑΣΣΑ έχουμε ως βασική αποστολή την άρτια παροχή φροντίδας υγείας. Τα σχόλια, οι προτάσεις και οι παρατηρήσεις είναι ευπρόσδεκτες, διότι μας βοηθούν στη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών που σας παρέχουμε. Παρακαλούμε συμπληρώστε το ερωτηματολόγιο που θα βρείτε στο ισόγειο της κλινικής ή ζητήστε το από το νοσηλευτικό προσωπικό. Τα σχόλια συγκεντρώνονται και οδηγούν σε λήψη αποφάσεων και νέες προτάσεις.
Στην περίπτωση που αισθανθείτε εσείς ή η οικογένειά σας ότι δε διασφαλίζονται τα δικαιώματά σας θα θέλαμε να μας το γνωστοποιήσετε. Τα περισσότερα από τα προβλήματα, που ενδεχομένως θα παρουσιασθούν, αντιμετωπίζονται αποτελεσματικά από τη Διευθύνουσα και την Προϊστάμενη της κλινικής. Αν παρόλα αυτά, θεωρείτε ότι δεν δόθηκε λύση, μπορείτε να απευθυνθείτε στη Διοίκηση της εταιρείας. Για περισσότερες πληροφορίες ενημερωθείτε από το παρόν φυλλάδιο για τα δικαιώματά σας ως ασθενής στην κλινική.

Δικαιώματα Ασθενών

Τα δικαιώματα του ασθενούς αποτελούν μια από τις εκφάνσεις των δικαιωμάτων του ανθρώπου, σε καμία όμως περίπτωση μια ξεχωριστή κατηγορία.
Κάθε ένας έχει το δικαίωμα:

  • της διαφύλαξης της προστασίας του ως προσώπου, την αυτονομία, την μη άσκηση πίεσης, τη μη πρόκληση βλάβης
  • στη φυσική και ψυχική ακεραιότητα
  • του σεβασμού της ιδιωτικής του ζωής
  • του σεβασμού και της αναγνωρίσεως σε αυτόν των θρησκευτικών και ιδεολογικών του πεποιθήσεων

Φροντίδα – Θεραπεία

  • Δικαίωμα στην περίθαλψη για όλους, δηλαδή όχι μόνο πρόσβαση στα δικαιώματα και στην κοινωνική ασφάλιση, αλλά και άμεση πρόσβαση στο σύνολο των υπηρεσιών και των επαγγελματιών της υγείας, χωρίς διακρίσεις λόγω της κοινωνικής ή οικονομικής κατάστασης του ατόμου.
  • Δικαίωμα σε ποιοτική περίθαλψη: κάθε άτομο με βάση την κατάσταση της υγείας του, δικαιούται να του παρέχονται οι κατάλληλες φροντίδες και να επωφελείται από τις καλύτερες θεραπείες και τα φάρμακα που προσφέρουν τη βέλτιστη σχέση κόστους αποτελεσματικότητας. Το δικαίωμα για ποιοτική φροντίδα συνεπάγεται επίσης το δικαίωμα στις διαγνωστικές εξετάσεις και τη θεραπευτική αγωγή, γεγονός που απαιτεί επένδυση σε μέσα και χρήματα και προϋποθέτει τη διάθεση επαρκούς και κατάλληλα εκπαιδευμένου προσωπικού.
  • Δικαίωμα στην πρόληψη και στην ασφάλεια των φροντίδων: οι πολίτες επιθυμούν το σύστημα υγείας να οργανωθεί γύρω από τα άτομα και την εξυπηρέτησή τους. Επιθυμούν να γνωρίζουν περισσότερα για τις θεραπευτικές αγωγές που τους προτείνονται, να συμμετέχουν τόσο στην ατομική, όσο και στη συλλογική προσπάθεια για την πρόληψη.

Πληροφόρηση

  • Το συμφέρον του ασθενούς είναι καθοριστικό και εξαρτάται από την πληρότητα και την ακρίβεια των πληροφοριών που του παρέχονται. Η πληροφόρηση του ασθενούς πρέπει να του επιτρέψει να σχηματίσει πλήρη εικόνα των ιατρικών, κοινωνικών και οικονομικών παραμέτρων της κατάστασης του και να λαμβάνει αποφάσεις ο ίδιος ή να μετέχει στη λήψη αποφάσεων, που είναι δυνατόν να επηρεάσουν τη μετέπειτα ζωή του.
  • Η ενημέρωση αφορά πρωτίστως τον υπό θεραπευτική αγωγή ασθενή. Η ενημέρωση πρέπει να αφορά την ασθένεια, την πιθανή της εξέλιξη, τις δυνατές θεραπευτικές αγωγές με τα πλεονεκτήματά τους και τους κινδύνους τους, τα χαρακτηριστικά των υποδομών ή των επαγγελματιών που παρέχουν τις φροντίδες, τις συνέπειες της ασθένειας και των θεραπευτικών αγωγών στη ζωή του ασθενούς. Αυτά, βέβαια, είναι ιδιαίτερα σημαντικά, όταν πρόκειται για χρόνια ασθένεια, που συνεπάγεται εξαρτήσεις, αναπηρία και μακροχρόνια θεραπευτική αγωγή, οι οποίες θα έχουν ως αποτέλεσμα την αναδιοργάνωση της καθημερινής ζωής του ατόμου και του περιβάλλοντός του.
  • Ανεξάρτητα από τον ενδιαφερόμενο, στη διαδικασία ενημέρωσης πρέπει να λαμβάνεται, επίσης, υπόψη το οικογενειακό περιβάλλον, ιδιαίτερα όταν ο ασθενής είναι παιδί, εξαρτώμενο ηλικιωμένο άτομο κλπ. Είναι αυτονόητο ότι το επίπεδο πληροφόρησης του οικογενειακού περιβάλλοντος εξαρτάται από την κατάσταση της υγείας του ασθενούς και από την ικανότητά του να λαμβάνει τις αποφάσεις που τον αφορούν. Οι συγγενείς του ασθενούς δικαιούνται να ενημερώνονται για την πραγματική κατάσταση της υγείας του, εφόσον δεν υπάρχει αντίθετη γραπτή εντολή από τον ίδιο τον ασθενή.

Συναίνεση-Συγκατάθεση

  • Ο ασθενής έχει το δικαίωμα να συγκατατεθεί ή να αρνηθεί κάθε διαγνωστική ή θεραπευτική πράξη που πρόκειται να διενεργηθεί σε αυτόν. Σε περίπτωση ασθενούς με μερική ή πλήρη διανοητική ανικανότητα, η άσκηση αυτού του δικαιώματος γίνεται από το πρόσωπο, που κατά νόμο ενεργεί για λογαριασμό του.
  • Η συγκατάθεση του ασθενούς δεν αφορά συστηματικά όλες τις μελλοντικές ιατρικές πράξεις. Επομένως, η συγκατάθεση του ασθενούς πρέπει να ανανεώνεται πριν από κάθε σημαντική ιατρική ή χειρουργική επέμβαση.
  • Η συμφωνία του ασθενούς που έχει ενημερωθεί, πρέπει να είναι ρητή, δηλαδή να έχει εκφραστεί αντικειμενικά. Ο ασθενής, αφού ενημερωθεί, μπορεί να αποδεχθεί ή να αρνηθεί τη διαδικασία που του προτείνεται.
  • Σε επείγουσες καταστάσεις μπορεί να προβλεφθούν ορισμένες παρεκκλίσεις από τον κανόνα. Η συγκατάθεση μπορεί να θεωρηθεί ότι έχει δοθεί και να επιβεβαιωθεί όταν ο συνοδός – συγγενής συναινέσει στη διενέργεια της ιατρικής πράξης.
  • Ο ασθενής πρέπει να έχει τη δυνατότητα να ορίσει έναν εκπρόσωπό του για την περίπτωση κατά την οποία δε θα είναι ικανός μελλοντικά να εκφράζει τις προτιμήσεις του.
    Αξιοπρέπεια – Εμπιστευτικότητα
  • Στον τίτλο αυτό περιλαμβάνονται το δικαίωμα στην ιδιωτικότητα, το δικαίωμα για την ανακούφιση του πόνου, το δικαίωμα για ένα αξιοπρεπές τέλος της ζωής, η προστασία της ακεραιότητας του σώματος, ο σεβασμός του ιδιωτικού βίου και η αρχή της μη άσκησης διακρίσεων.
  • Ο ασθενής έχει το δικαίωμα παροχής της φροντίδας σε αυτόν με οφειλόμενο σεβασμό στην ανθρώπινη αξιοπρέπειά του. Αυτή η φροντίδα περιλαμβάνει όχι μόνο την εν γένει άσκηση της ιατρικής και της νοσηλευτικής, αλλά και τις παραϊατρικές υπηρεσίες, την κατάλληλη διαμονή, την κατάλληλη μεταχείριση και την αποτελεσματική διοικητική και τεχνική εξυπηρέτηση.
  • Ο ασθενής έχει δικαίωμα προστασίας της ιδιωτικής του ζωής στο μέτρο και στις πραγματικές συνθήκες που είναι δυνατόν. Ο απόρρητος χαρακτήρας των πληροφοριών και του περιεχομένου των εγγράφων που τον αφορούν, του φακέλου των ιατρικών σημειώσεων και ευρημάτων πρέπει να είναι εγγυημένος.
  • Ο ασθενής έχει το δικαίωμα του απορρήτου όλων των πληροφοριών που περιέχει ο ιατρικός φάκελός του, καθώς και εκείνων που συγκεντρώθηκαν προφορικά με οποιοδήποτε τρόπο.
  • Κάθε πολίτης έχει δικαίωμα στο απόρρητο της ενημέρωσης, όσον αφορά στην κατάσταση της υγείας του, τη διάγνωση και τις μεθόδους θεραπευτικής αγωγής, αλλά και στο σεβασμό του ιδιωτικού του βίου κατά τη διάρκεια της διεξαγωγής των εξετάσεων, των συνεδριών και των ιατρικών και χειρουργικών θεραπευτικών αγωγών. Αυτό το θεμελιώδες δικαίωμα απαιτεί να αντιμετωπίζεται ο ασθενής με σεβασμό και χωρίς να αποτελεί αντικείμενο επικριτικών σχολίων και στάσης εκ μέρους του υγειονομικού προσωπικού.
  • Η αναγνώριση της σημασίας του χρόνου που αφιερώνεται στην ιατρική επίσκεψη, στην ακρόαση του ατόμου, στις εξηγήσεις όσον αφορά τη διάγνωση και τη θεραπεία, τόσο στα ιατρεία όσο και στην κλινική, αποτελεί μέρος του σεβασμού των ατόμων. Αυτή η επένδυση χρόνου ενισχύει το θεραπευτικό σύνδεσμο και επιτρέπει την εξοικονόμηση χρόνου μεταγενέστερα.
  • Η διαχείριση του πόνου με τη βοήθεια πραγματικών μέσων, με την πρόσβαση σε ειδικευμένες δομές, την ενημέρωση και την κατάρτιση των επαγγελματιών υγείας, την ενημέρωση των ασθενών και του περιβάλλοντός τους, πρέπει να αναπτυχθεί διότι πρόκειται ακριβώς για το σεβασμό του δικαιώματος του καθενός να του παρέχονται φροντίδες που θα καταπραΰνουν τον πόνο.

Υποχρεώσεις Νοσηλευόμενου Ασθενή

Ως ασθενείς είναι σωστό να ακολουθείτε τα παρακάτω:

Γενικά

  • Να παρέχετε όλες τις πληροφορίες για τις προηγούμενες νόσους σας και άλλες πληροφορίες που μπορούν να βοηθήσουν κατά τη νοσηλεία σας.
  • Να ακολουθείτε πιστά τις οδηγίες της θεραπευτικής αγωγής του ιατρονοσηλευτικού προσωπικού. Σε περίπτωση που δεν το κάνετε ο ιατρός σε συγκεκριμένες συνθήκες, μπορεί να εκδώσει πειθαρχικό εξιτήριο. Αυτό δίνεται μόνο σε ασθενείς που με τη συμπεριφορά τους δημιουργούν σοβαρά προβλήματα σε μια κλινική και δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν διαφορετικά.
  • Να νοιάζεστε για τους άλλους ασθενείς βοηθώντας στον έλεγχο θορύβου και καπνίσματος.

Παροχή Πληροφοριών

  • Να παρέχετε ακριβείς και σαφείς πληροφορίες σχετικά με τα ενοχλήματα, την ασθένειά σας, φάρμακα που παίρνετε και οτιδήποτε άλλο αφορά την υγεία σας.
  • Να αναφέρετε στο ιατρονοσηλευτικό προσωπικό κάθε αλλαγή ή ενόχλημα, που έχει σχέση με την κατάσταση της υγείας σας.
    Άρνηση Θεραπείας
  • Ο ασθενής είναι υπεύθυνος για ό,τι θα συμβεί, εαν δεν ακολουθήσει τις οδηγίες του ιατρονοσηλευτικού προσωπικού ή αν αρνηθεί τη θεραπεία.
  • Εξαιρέσεις υπάρχουν κατά περίπτωση για μείζονα θέματα Δημόσιας Υγείας.

Συμπεριφορά

Ο ασθενής οφείλει να ακολουθεί τις οδηγίες του ιατρονοσηλευτικού προσωπικού και να σέβεται τους κανόνες λειτουργίας της κλινικής. Πρέπει να συμπεριφέρεται με ευγένεια, να σέβεται τα δικαιώματα και την ιδιοκτησία των άλλων, καθώς και την περιουσία της Κλινικής (χώροι και εξοπλισμός).

Ιατρικό αρχείο

Αντίγραφα του ιατρικού σας φακέλου δίδονται σε εσάς αυτοπροσώπως κατόπιν αιτήσεως και με την επίδειξη της αστυνομικής σας ταυτότητας. Σε κάθε άλλη περίπτωση απαιτείται εξουσιοδότηση με γνήσιο υπογραφής. Εάν νοσηλεύεστε ακόμη, η εξουσιοδότηση μπορεί να δοθεί στον όροφο νοσηλείας.

Διαδικασία εξιτηρίου

Την ημέρα εξόδου σας από την Κλινική ο θεράπων ιατρός υπογράφει το εξιτήριο και σας δίνει οδηγίες για τη φαρμακευτική σας αγωγή και διατροφή. Το εξιτήριο σας σας χορηγείται από το Γραφείο Κίνησης Ασθενών από όπου το παραλαμβάνετε, αφού έχει ολοκληρωθεί η λογιστική τακτοποίηση του υπολοίπου σας.
Το Ταμείο λειτουργεί καθημερινά και την Κυριακή έως τις 16.00μμ.

Gallery

ΙΑΤΡΙΚΑ ΝΕΑ

ΝΕΑ ΤΜΗΜΑΤΑ

MENU
header-logo
ΤΜΗΜΑΤΑ

ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ

ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ

  • Παιδιατρικό

ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

ΕΝΔΟΣΚΟΠΗΣΕΩΝ

  • Βρογχοσκοπήσεις
  • Γαστροσκοπήσεις
  • Κολονοσκοπήσεις

ΙΑΤΡΕΙΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ

Παθολογικού Τομέα

  • Γαστρεντερολογικό
  • Γενική Ιατρικής
  • Διαβητολογικό ιατρείο
  • Διαβητικού ποδιού & Ελκών
  • Καρδιολογικό
  • Νευρολογικό
  • Νεφρολογικό
  • Ογκολογικό
  • Παθολογικό
  • Παιδιατρικό
  • Πνευμονολογικό
  • Διακοπής καπνίσματος

 

Χειρουργικού Τομέα

  • Αθλητικών κακώσεων
  • Αντιμετώπιση χρόνιου πόνου
  • Γυναικολογικό
  • Ουρολογικό
  • Ορθοπεδικό
  • Χειρουργικό
  • Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών (Τ.Ε.Π.)
  • Κατ΄ οικον Νοσηλεία
  • Ασθενοφόρα